Veelgestelde vragen / FAQ – blokjeskopen.nl

blokjeskopen.nl

Header - Blokjeskopen.nl

Veelgestelde vragen

Hoe lang is de leveringstijd?

Onze standaard levertijd is 2-3 werkdagen.

Wat is het retourbeleid?

Je kunt producten binnen 14 dagen retourneren, mits ze ongebruikt en in de originele verpakking zijn.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

We accepteren iDeal, Creditcard, Klarna en PayPal.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, je kunt je bestelling annuleren tot dat deze verzonden wordt.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt ons bereiken via e-mail op info@blokjeskopen.nl of WhatsApp op 06 – 846688132.

Wat moet ik doen bij een beschadigde of verkeerde bestelling?

Neem direct contact met ons op via info@blokjeskopen.nl of WhatsApp: 06 – 846688132. Wij zorgen voor een passende oplossing zoals vervanging of terugbetaling.

Zijn de LEGO onderdelen origineel?

Absoluut! 100% van onze onderdelen zijn origineel lego.

Kan ik een vergeten onderdeel nog toevoegen?

Ja, bestel het onderdeel apart en vermeld bij de opmerkingen dat u ze wilt combineren. De extra verzendkosten worden later teruggestort.

Kan ik mijn zending volgen?

Ja, als u gekozen heeft voor een pakket of brievenbuspakje, ontvangt u direct trackinginformatie van PostNL.

Nog andere vragen? Laat het ons weten via info@blokjeskopen.nl.